Met deze blog kunnen jullie mee genieten van mijn wereldreis naar
fantastische landen, intrigerende culturen, inspirerende mensen &
ongelooflijke verhalen.

dinsdag 20 mei 2014

Charming Oxford & fancy London

Ik was héél gelukkig dat ik er weer in mocht vliegen (of treinen in dit geval)... waarom doet ne mens dat niet meer hé voor een weekendje naar Londen, it's so f*cking close, maar 2 uurtjes op den Eurostar. 

Mijn missie: meeting up with friends! Ja, zo gaat dat als je de wereld rond reist... je ontmoet leuke mensen, die wonen dan in leuke plaatsen & zo eindig je met schitterend weer, een doos belgische pralines & enkele Duvels bij Chris in Londen (jullie kennen hem nog wel, de handsome/cute match uit Nieuw Zeeland - maar jammer genoeg niet voor de vrouwen). 

Ge-wel-dig om hem terug te zien... het giechelen, Frans oefenen (voor zijn Parisien boyfriend) en honderduit tetteren bleef dan ook niet lang uit. Wat zag ik deze keer in Londen? My favourite market: Spitalfield market (!), de shopping streets (Regent St, Westfield en consoorten), Covent Garden (met de zalige live vioolspelende dansers op level -1) etc... 's avonds gratis tickets voor de Musical "Oops I did it again" in het theaterdistric!

 Ohja, en nog een romantisch lunchke op het terras van een Frans restaurant aan de London Bridge met de Zwitser die ik in Buenos Aires ontmoette ;-) haha! Life can be so fun! (these pictures are for my eyes only ;-) ) 

Voor de eerste keer ook eens verder dan London gereisd in de UK naar afspraak nr 2. Deze dame ontmoette ik in Australië toen onze beide huiden zwaar verbrand waren door de Australische zon! Cat is een topmeid en woont in één van de gezelligste dorpjes die ik ooit zag "Witney". Ze leidde me rond in en rond de universiteitsgebouwen van Oxford & vierden haar oma's 81ste verjaardag in een leuk restaurantje op de boerenbuiten!

 Ik wist niet dat Engeland zo prachtig kon zijn, hier kom ik zeker nog terug! 

De tijd vloog & voor ik het wist, zat ik terug op de Eurostar naar Brussel Zuid.... om mijn valies te gaan pakken voor Kroatië (!!) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten